Fredagsmöten

Våra möten hålls på fredagar i restaurangen på Falsterbo Kursgård ("FBU Gården") i Höllviken.

Alla Rotarianer är välkomna och Du får gärna även ta med Dig gäster som inte är Rotarianer.

Restaurangen ligger i markplan vilket gör den lättillgänglig även med rullstol/rullator eller liknande.

De flesta besökare kommer redan vid 12-tiden och minglar lite innan vi sätter oss till bords.

Klockan ringer 12:10 och då hämtar vi en förrätt från buffén varefter huvudsrätten serveras till bords.

Föredraget brukar börja vid ca 12:50 och pågå ca 25-30 minuter.
Senast 13:30 ringer klockan och mötet avslutas.

Klädsel är efter årstid och sk. "Smart casual".

Fn. är mötesavgiften 150,-SEK (betalning med Swish) och då ingår varm lunch med salladsbord, bröd, lättöl/vatten samt kaffe/te och liten kaka inkluderat.

Föredragen hålls normalt sett på svenska men beroende på föredragshållarens härkomst,  förekommer det  ibland föredrag på engelska.